dimecres, 9 de gener del 2013

Comencem!

Bon dia a tothom, cuiners, cuineres i amants de la cuina en general. Començo aquest blog per a compartir amb la resta del món les meves receptes i les meves experiències gastronòmiques.
Tot ha començat per "culpa" de les xarxes socials, remenant les quasi 100 fotos que he penjat a Instagram resulta que la majoria són de menjar que cuino jo o cuinem la meva parella i jo. Una cosa ha portat l'altra... i ja em teniu aquí, a punt per a engegar motors (o fogons).

La majoria de receptes que aniré penjant es fan amb la Thermomix TM31, però les puc adaptar a la cuina tradicional (amb paelles, olles, etc...) si hi ha alguna petició. També puc fer al revés, és a dir, adaptar receptes de cuina tradicional per a fer-les amb Thermomix, ja anirà sortint.

Ho deixo aquí, que el és important de tot són les receptes, els consells i les curiositats que aniré publicant de tant en tant.

Adéu i bon profit!

1 comentari :

  1. Doncs ja que he arribat, comento! Un honor ser la primera! :)

    Et seguiré de prop, que jo també cuino amb THX, però la 21... xDD

    ResponElimina